måndag 23 januari 2012

När katten är borta...

Så har jag provat att göra silikonfog... Spännande... Jag tror nog det hade varit snäppet snyggare med vit fog, lr vad tror ni? Sambon röstade dock för ekfärg men jag tror vit hade varit lite snyggare.



Fundera, fundera... Får fråga byggarna på jobbet om de tycker jag ska byta färg. Den ser lite gulare ut på bilden än i verkligheten. Det ser ni nog om ni jämför träfärgen ovan och nedan...



Jag har även passat på när sambon var borta att fixa till den extra bänkskivan, tillika diskgömmaren, som jag köpte på ikea. Fick korta av den 57 mm för att den skulle passa men nu ligger den som hand i handske och ger mer yta...
Kollar man noga kan man se mig i min härliga snickardräkt, tillika jumpsuit, tillika julklapp från bästa syrran...

Känner att jag behöver en egen snickarbänk, en skruvpistol och massa upphängningsanordningar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar