söndag 15 januari 2012

Blocketfynd...

I väntan på det perfekta bordet Napoli från Ilva ska dyka upp på blocket har jag införskaffat tre snarlika bord från Furnimex. De från Ilva är snäppet snyggare då de går rakt ner i golvet utmed hela sidan, inte utskurna små ben som detta har längst ner. Tanken är dock att de fungerar prima tills jag väl fått tag på de andra borden (som vi ändå inte har plats för här just nu) så kan vi kapa av dessa fötter så de blir likadana som de från Ilva så de passar ihop. Vi får då en satsgrupp bord om fem stycken med fingersättning (som jag bara älskar!!) som passar jättebra ihop storleksmässigt.

Nu är jag dock jättenöjd med mina tre bord..


Behöver bara fundera ut placeringen av det andra sideboardet.


Det var helt klart ett fynd, men en lååååångtråkig bilresa...
Men ett fynd, är ett fynd, är ett fynd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar