fredag 18 juli 2014

Inspirationsbilder...

Jag gillar verkligen dagens teknik. Med min mobil har jag alltid en kamera redo när jag möter något jag vill minnas. Jag kommer börja lägga upp en samling bilder från mobilen med jämna mellanrum.

Först ut är detta underbara handfat i keramik från keramikverkstan i Mölle.


På härliga Anna-Ks inredningsbutik i Jönköping står denna underbara skänk. Jag gillar att det är så olika storlekor på luckorna.


Till köket skulle det passa med fasade kanter tycker jag. Himla snyggt för på avstånd såg det ut som en enkel 90graders kant men när man kom närmre syntes detaljrikedomen.


Panel, panel, panel... =). Mums...


Vackert samlat porslin...


Smart återanvändning...


Hur ska man kunna välja hur köket ska se ut när det finns så många snygga kök??!!


Försöker planera en loppisrunda framöver... längtar... men önskar samtidigt att jag ägde lite färre prylar när man ska städa... ;). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar