onsdag 26 december 2012

Det där gör jag en annan dag...

... tänker jag som de flesta andra ibland... Det är bara det att den där andra dagen aldrig kommer - förrän idag.

Idag har jag haft sovmorgon å legat kvar i sängen, hunnit läsa ikapp två nr av favorittidningen Gård & torp, inlett städoperation källare, gjort grandekoration i vasen vi fick av gammelmoster V i bröllopsgåva, äntligen fått ihop den gamla handgjorda utdragssängen jag hittade å gjort i ordning barnsänghörnan i gästrummet, fått in min brudkista i sovrummet å flyttat alla dubbelsängspåslakan och sommartäcket dit, kommit på var jag ska förvara alla gamla böcker - nämligen i en låg hörnbokhylla bakom bordgruppen i gästrummet, så nu har jag behov av att gå på loppis igen!! Jag har oxå hunnit njuta av första bluerayfilmen i HarryPotterboxen jag fick i julklapp. En helt okej dag då... =).







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar