lördag 8 december 2012

Pyssel i juletid...

Har försökte börja sticka... Skulle göra en volangsjal av garnet mamma köpte mig förra året. Enligt instruktionen är ett varv 7 maskor men jag tänkte att jag skulle göra 10. Den stickintresserade kan ju se hur bra det gick med det... Klar blev den iaf igår... I Like! Tror jag ska göra ett litet snöre att knyta ihop den som ett O.


Har bakat lussebullar! Så mysigt det var. Skulle dock prova Electroluxassistenten då vi faktiskt har en gammal, cool, å mannen just sagt han inte alls tycker det är viktigt att köpa en kitchenaid när vi inte har plats för den just nu. Dock fick jag inte isär den så jag fick ta till handkraften helt enkelt... Tror jag ska låta honom baka nästa år så kanske det blir en kitchen aid då ;).



Älskar att baka med härliga klatchiga färger. Dessa underbara Rosti-skålar i alla härliga färger och storlekar, och min älskade äggseparerare... Osviklig.. Ovanligt smart oxå eftersom man kan fästa den på skålkanten...



Små julklappar till framtida kunder som vill ta hand om sin hud och prova Mary Kays fantastiska hudvårdsprodukter.


På onsdag blir det pyssel med bästaste Lena!! Längtar så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar