onsdag 4 juli 2012

Dan före dan före dan före dan!!

3 dagars arbete kvar till det som måste kallas mitt livs fest!!! Här kommer lite fler bilder och ett gäng glada å bitvis sura kommentarer...


Jag hoppas på massa såpbubblor i luften på lördag!! I solsken förstås!!


Dessa placeringskort är fanérfigurer från Panduro. Tyckte de var ursöta å hoppas fästa dem på ett litet prassligt paket av silkespapper... Hade tänkt smällkaramell men alla hushållsrullar gick åt till de lite större barnens placeringskort som ni kan se nedan...
Givetvis är det något sött inuti...

Å ja, de må se söta ut om man gillar detta - MEN en stor irritation finns över Panduro i Gislaved där de hävdade att de bara hade vita silkespapper styckvis å att det var samma som de i förpackningen. Det var det inte!!
Vad de sålde mig är inget annat än emballeringspapper, ni vet sånt där papper man slår in i affärer som skydd!! Det brukar ju finnas bruna å vita å detta är de vita. Ingen tvekan om saken. De är glansiga på ena sidan å matta på andra å har inte samma mått som silkespappret från Panduro har! Vid första anblicken ser det väl ut likadant i färdigpysslat fall men när man tar på det och tittar närmare ser man att det INTE är silkespapper. Mycket irriterande för 7 timmars jobb å så blev det inte riktigt som man ville!! Så illa!!!

Det kommer bli godisbuffé efter 22 å min m2b har gjort finaste klubbstället med vår grafiska profil på...


Från Serholt har vi köpt dessa fotoklossar som vi satt i lite olika bilder i de små fönstrena och menyn i den stora. Kommer finnas på borden var annan person. (å jag har ändrat stavfelet...)


Servettvikningen som varit så tröttsam men som jag verkligen gillar blir en liggande fransk lilja så hjärtanformen verkligen kommer fram.
Våra servetter som vi fått i present har vår logga på sig, medan de vi hyrt som otroligt turligt nog har våra initialer!!




För övrigt så längtar jag till jul.
Då ska det bli riktigt mycket myspyssel igen.
I år har jag nog tid till mer eftersom jag ska vara lite tjänstledig å plugga hemifrån..

Väl mött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar