söndag 27 november 2011

Nedräkning...

Har fått fram nedräknaren till jul... Varje år pryder han mitt nattduksbord så jag kan ändra så fort jag vaknar!! Jag hoppas julen kommer tidigt i år.. och att man får massa tid med familjen. Pratade med en vän igår om att bli rik, vi var helt överens om att sann rikedom kommer genom sparsamt leverne och därmed möjligheten till att vara hemma med familjen mer. Det blev en sparsam shoppingrunda men mycket givande!! Bilder kommer!!



Lite vardagslyx i livet!! Saffransmuffins a la LCHF, mycket goda... Ska dra på frosting nu och sätta mig framför tv:n med en..


Miniatyrluciatåget är på plats... Fick köpa tre paket luciatåg för att få alla gubbarna och EN hel lucia!

Adventskalendern är på plats och i år blir det mysiga tjänster man kan göra för varandra för att visa kärlek i paketen...

Önskar er alla en underbar första advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar